zaterdag 11 juni 2011

Daan Mühlhaus/Muehlhaus 1907-1981 en zijn wereld heeft nu een eigen website

het nieuwe schildersblog http://www.daanmuhlhaus1907-1981nl.blogspot.com/


Daan Mühlhaus/Muehlhaus
rue Mouffetard Parijs - Paris
ges.l.o./olieverf /doek
dankzij deze informatie kan
ik nu een eerder gepubliceerde
foto en idem. aquarel van de
juiste titel voorzien

De afgelopen dagen heb ik de blogs die direct of indirect betrekking hebben op de Dordtse schilder Daan Mühlhaus/Muehlhaus, 1907-1981, in een eigen weblog ondergebracht. Zoals de trouwe volgers van mijn blogs inmiddels wel zullen weten was Daan Mühlhaus mijn mentor.




Het zal misschien een tijdje gaan duren voordat het soepel en zelfstandig zal werken. Ik denk dan met name aan de vindbaarheid met de zoekmachines ten opzichte van het oorspronkelijke blog.
Ik ben er voor mezelf ook nog niet uit of ik de inhoud van de twee weblogs nu compleet moet splitsen of niet. 
Wel heb ik al enkele van de minder bezochte blogs uit het oorspronkelijke (eenschilderindordrechtnl ) verwijderd. Die staan nu uitsluitend op het Mühlhaus weblog.  Bovendien staat daar het eerste nieuwe blog/artikel, over het 'Daan Mühlhausarchief'. Kortom, om een beeld te krijgen van het totale bestand van aan Daan Mühlhaus gerelateerde artikelen kunt u het beste naar het onderstaande blog switchen.


De naam en het webadres van het nieuwe blog.
De schilder Daan Mühlhaus (Muehlhaus) - Dordrecht 1907-1981


Geen opmerkingen:

Een reactie posten